ב-CriticalPing אנו שואפים להבטיח שביעות רצון הלקוחות מהשירותים שלנו. מדיניות החזרים זו מפרטת את התנאים שבהם יינתן החזר, את דמי הניהול בגובה 30% שיחולו על כל החזר, ואת תהליך הבקשה להחזר.
זכאות להחזר
ניתן לבקש החזר במצבים הבאים:
- אם השירות שרכשתם לא סופק כפי שהובטח או אינו זמין.
- אם התרחשה טעות בחיוב, כגון חיוב כפול על אותו שירות.
- אם ביטלתם מנוי או שירות במסגרת פרק הזמן שנקבע לביטול (אם רלוונטי).
דמי החזר בגובה 30%
על כל בקשת החזר מאושרת יחולו דמי ניהול בגובה 30% מסכום ההחזר. דמי אלו מכסים את עלויות הניהול והעיבוד, והם חלים מהיום הראשון של השירות.
שירותים שאינם ניתנים להחזר
השירותים הבאים אינם ניתנים להחזר:
- דמי התקנה חד-פעמיים.
- שירותים או מנויים שסופקו או נוצלו במלואם.
- בקשות להחזר שהוגשו לאחר פרק הזמן המוגדר.
תהליך בקשת החזר
על מנת להגיש בקשה להחזר, יש לבצע את השלבים הבאים:
- צרו קשר איתנו בכתובת [email protected] וציינו את פרטי ההזמנה, כולל תאריך הרכישה, שם השירות וסיבת הבקשה להחזר.
- צוות התמיכה שלנו יבדוק את בקשתכם ועשוי לבקש מידע נוסף לצורך אימות הבקשה.
- אם בקשת ההחזר תאושר, ההחזר יבוצע תוך 7-10 ימי עסקים לאמצעי התשלום המקורי, בניכוי דמי הניהול בגובה 30%.
חריגים
אנו שומרים לעצמנו את הזכות לדחות בקשות להחזר במקרים הבאים:
- אם הבעיה נגרמה על ידי הלקוח, כגון אי ביצוע הוראות או שימוש שגוי בשירות.
- אם בקשת ההחזר נחשבת כהונאה או הוגשה שלא בתום לב.
צרו קשר
אם יש לכם שאלות או חששות בנוגע למדיניות ההחזרים, ניתן ליצור איתנו קשר:
- בדוא"ל: [email protected]