מדיניות החזרים

תאריך כניסה לתוקף: 07 בדצמבר 2024

ב-CriticalPing אנו שואפים להבטיח שביעות רצון הלקוחות מהשירותים שלנו. מדיניות החזרים זו מפרטת את התנאים שבהם יינתן החזר, את דמי הניהול בגובה 30% שיחולו על כל החזר, ואת תהליך הבקשה להחזר.

זכאות להחזר

ניתן לבקש החזר במצבים הבאים:

דמי החזר בגובה 30%

על כל בקשת החזר מאושרת יחולו דמי ניהול בגובה 30% מסכום ההחזר. דמי אלו מכסים את עלויות הניהול והעיבוד, והם חלים מהיום הראשון של השירות.

שירותים שאינם ניתנים להחזר

השירותים הבאים אינם ניתנים להחזר:

תהליך בקשת החזר

על מנת להגיש בקשה להחזר, יש לבצע את השלבים הבאים:

  1. צרו קשר איתנו בכתובת [email protected] וציינו את פרטי ההזמנה, כולל תאריך הרכישה, שם השירות וסיבת הבקשה להחזר.
  2. צוות התמיכה שלנו יבדוק את בקשתכם ועשוי לבקש מידע נוסף לצורך אימות הבקשה.
  3. אם בקשת ההחזר תאושר, ההחזר יבוצע תוך 7-10 ימי עסקים לאמצעי התשלום המקורי, בניכוי דמי הניהול בגובה 30%.

חריגים

אנו שומרים לעצמנו את הזכות לדחות בקשות להחזר במקרים הבאים:

צרו קשר

אם יש לכם שאלות או חששות בנוגע למדיניות ההחזרים, ניתן ליצור איתנו קשר: